هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
خبرخوان

نوشته های وبلاگ '1400' 'دی'

راهنمای کشاورزی آلوئه ورا ، کشت آلوئه ورا برای مبتدیان
آلوئه ورا سودآورترین کشاورزی در سراسر جهان است. این ماده در بخشهای مختلفی مانند صنعت پزشکی ، صنایع آرایشی ، صنایع غذایی و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. کشت آلوئه ورا به آب و نگهداری کمتری نیاز دارد. این یک گیاه دارویی است که برای درمان شرایط مختلف سلامتی استفاده می شود. کشاورزی آلوئه ورا کشاورزی مقرون به صرفه است که سود بالایی را به همراه دارد. به صورت کپسول و مایع نیز موجود است.
تاریخچه تراکتور در ایران
تراکتور یکی از قدیمی‌ترین ماشین‌های مولد نیرو است که در کارهای کشاورزی به کار گرفته شده‌است. روز به روز، ساختمان این خودرو تکمیل‌تر می‌شود. قدرت کار تمام تراکتورها با هم برابر نیست. امروزه متناسب با هر کاری، تراکتور ویژه آن ساخته شده‌است. تراکتور از متداول‌ترین ماشین‌های کشاورزی است. در تمام نقاط دنیا کم و بیش از این خودرو استفاده می‌شود.
برترین تراکتور های سال 2021
تراکتور با ارزش ترین چیز برای کشاورزان است. در این قرن ، کشاورزی بدون تراکتور قابل تصور نیست. تراکتور دستگاه چند وظیفه ای است که کار موثر در زمین ها را فراهم می کند. در سراسر جهان ، تراکتورها نقش اصلی در زندگی هر کشاورز دارند. مارک های تراکتور به طور مداوم تراکتورهایی تولید می کنند که از نظر کیفیت غنی هستند. امروزه شرکت های تراکتورسازی هند به شرکت تراکتورسازی خارجی مسابقه می دهند. در اینجا می توانید 10 شرکت برتر تراکتور در جهان را پیدا کنید.
کشاورزی هوشمند - تکنیک ها و راه حل ها
کشاورزی از زمان های بسیار قدیم انجام می شود و کشاورزان ستون فقرات کشاورزی هستند. کشاورزان در تولید مواد غذایی در مزارع برای جهان سخت کار می کنند. در زمان های قدیم ، کشاورزی یک تکنیک فشرده کار بود که مستلزم صرف وقت و تلاش فراوان بود. با تغییر زمان ، تکنیک های پر کار به سرمایه زیاد تبدیل می شوند که تولید بیشتری را با تلاش کمتر فراهم می کنند. کشاورزی هوشمند در هند ضروری است که می تواند به کشاورزان کمک کند تا تولید و درآمد خود را افزایش دهند. در این قرن بیست و یکم ، جایی که تلفن ها هوشمندتر از انسان هستند و کشاورزان ما به موسمی وابسته اند ، که تعیین می کند آیا آنها می توانند محصول خود را بکارند یا نه. این نشان دهنده یک نیاز شدید برای بالا بردن کشاورزی هند است. این بار ، ما با کشاورزی هوشمند در هند با تکنیک ها و راه حل ها روبرو هستیم. این وبلاگ می تواند به شما کمک کند تا با تلاش کمتر بهره وری مزرعه خود را افزایش دهید.
آرشیو وبلاگ